top of page

Actividad como TRATAMOS a los PERRO/PERSONAS. Activitat com TRACTEM als GOSSOS/PERSONES


Ja tocava actualitzar el blog!!! En aquest cas, una activitat de tinença responsable, d'educació en valors, de reflexió i d'empatia. Per fer-la necessitarem dues cartolines grans amb retoladors i notes autoadhesives o cartolines amb diferents formes, que guardaran o poden repartir els nostres gossos de teràpia, en una escriurem "COM TRACTEM ALS GOSSOS" i en l'altre "COM TRACTEM A LES PERSONES". Mostrarem la cartolina de "COM TRACTEM ELS GOSSOS" i repartirem tantes targetes com es desitgi a cada participant demanant-los que escriguin el que creuen convenient. Cada usuari ha de pensar la forma correcta de com tractar els gossos o com els eduquem. Si es tenen altres animals dins de l'intervenció es poden adaptar el títol.

Quant tenen les notes, paraules o frases escrites, els hi traurem la cartolina de "COM TRACTEM A LES PERSONES", que no haurem ensenyat abans, i els preguntarem si amb les targetes que han realitzat poden compartir-se entre les dues cartolines. L'efecte que creem al ensenyar l'altra cartolina després és que normalment tenen prou clar les normes de com actuar o tractar amb mascotes però a vegades no tan clar entre companys, persones o familiars... La finalitat és que comparteixin les targetes que han fet de com tractar els gossos amb la de les persones. Sempre que l'hem realitzat ha estat un èxit i acompanyat de diverses reflexions molt enriquidores. Us animem a realitzar-ho! GRÀCIES PER COMPARTIR www.itcan.cat

***********************************************************************************

Ya tocaba actualizar el blog!!! En este caso, una actividad de tenencia responsable, de educación en valores, de reflexión y de empatía. Para hacerla necesitaremos dos cartulinas grandes con rotuladores y notas autoadhesivas o cartulinas con diferentes formas, que guardarán o pueden repartir nuestros perros de terapia, en una escribiremos "COMO TRATAMOS A LOS PERROS" y en la otra "COMO TRATAMOS A LAS PERSONAS". Mostraremos la cartulina de "CÓMO TRATAMOS LOS PERROS" y repartiremos tantas tarjetas como se desee a cada participante pidiéndolos que escriban el que cruzan conveniente. Cada usuario tiene que pensar la forma correcta de como tratar los perros o como los educamos. Si se tienen otros animales dentro de la intervención se pueden adaptar el título. Cuánto tienen las notas, palabras o frases escritas, se los sacaremos la cartulina de "CÓMO TRATAMOS A LAS PERSONAS", que no habremos enseñado antes, y los preguntaremos si con las tarjetas que han realizado pueden compartirse entre las dos cartulinas. El efecto que creamos al enseñar la otra cartulina después es que normalmente tienen bastante claro las normas de como actuar o tratar con mascotas pero a veces no tan claro entre compañeros, personas o familiares... La finalidad es que compartan las tarjetas que han hecho de como tratar los perros con la de las personas. Siempre que lo hemos realizado ha sido un éxito y acompañado de varias reflexiones muy enriquecedoras.

Os animamos a realizarlo!

Gracias por compartir!

www.itcan.cat

424 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page