top of page

PROFESIONES PDF. PROFESSIONS PDF.


Ja tornem a ser aquí!!

Com varem prometre fa temps al nostre “Instagram” (@itcan_therapydogs) us adjuntem les imatges del material que hem utilitzat amb els usuaris per treballar les professions.

Aquesta vegada compartim amb tots vosaltres un material relacionat amb les professions on podem aprofitar per treballar aspectes com la memòria sobre les feines que havien realitzat, les que actualment fan els familiars, la reminiscència, l’associació, el record, l’expressió oral, la descripció, el respecte dels torns d’espera (entre altres).

Us expliquem una miqueta com em plantejat l’activitat en una de les nostres sessions, cada professió té tres targetes (una amb el nom, una amb la persona fent la professió i l’altre amb els elements més característics de la professió) i com no podia ser d’una altre manera també surten les professions on hi ha gossos implicats. Les targetes que s’associen a conceptes tenen el mateix marge de color perquè també puguin ser utilitzats com a referència. Aquestes es poden duplicar o simplement seleccionant dos de les imatges i realitzar com un Memory .

En aquesta ocasió els gossos ens van ajudar a repartir les targetes on sortien els elements principals de les professions i les fotografies on sortien les persones realitzant les professions. Un per un, havien de descriure el que sortia a la seva fotografia i quina professió pensaven que era i amb l’ajuda dels companys anar trobant totes les parelles. Finalment, els tècnics anaven dient en veu alta el nom de la professió i aquell que tenia la parella havia de cridar al gos per tal que aquest li recollís la targeta i ens la portés i així aconseguir punts que després podien bescanviar per premis.

Tant en grup com a individual solen treure el millor de cada un!

En aquest cas el gos pot ajudar a repartir les targetes, recollir-les, donar un premi al trobar una parella i crear moments de complicitat, somriures i contacte amb els usuaris mentre ells realitzen l'exercici.

Esperem que us agradi, us faci servei o us inspiri a crear noves professions!

Descarregar aquí.

Que comenci el joc!

***********************************************************************************

Ya estamos de vuelta !!

Como prometimos hace tiempo en nuestro "Instagram" (@itcan_therapydogs) os adjuntamos las imágenes del material que hemos utilizado con los usuarios para trabajar las profesiones.

Esta vez compartimos con todos vosotros un material relacionado con las profesiones donde podemos aprovechar para trabajar aspectos como la memoria sobre los trabajos que habían realizado, las que actualmente hacen los familiares, la reminiscencia, la asociación, el recuerdo, la expresión oral, la descripción, el respeto de los turnos de espera (entre otros).

Os contamos un poquito como me planteado la actividad en una de nuestras sesiones, cada profesión tiene tres tarjetas (una con el nombre, una con la persona haciendo la profesión y el otro con los elementos más característicos de la profesión) y como no podía ser de otra manera también salen las profesiones donde hay perros implicados. Las tarjetas que se asocian a conceptos tienen el mismo margen de color para que también puedan ser utilizados como referencia. Estas se pueden duplicar o simplemente seleccionando dos de las imágenes y realizar como un Memory.

En esta ocasión los perros nos ayudaron a repartir las tarjetas donde salían los elementos principales de las profesiones y las fotografías donde salían las personas realizando las profesiones. Uno por uno, tenían que describir lo que salía a su fotografía y qué profesión pensaban que era y con la ayuda de los compañeros encontrando todas las parejas. Finalmente, los técnicos iban diciendo en voz alta el nombre de la profesión y aquel que tenía la pareja debía llamar al perro para que este le recogiera la tarjeta y nos la llevara y así conseguir puntos que después podían canjear por premios.

Tanto en grupo como individual suelen sacar lo mejor de cada uno!

En este caso el perro puede ayudar a repartir las tarjetas, recogerlas, dar un premio al encontrar una pareja y crear momentos de complicidad, sonrisas y contacto con los usuarios mientras ellos realizan el ejercicio.

Esperamos que os guste, os haga servicio o te inspire a crear nuevas profesiones!

Descargar aquí.

¡Que empieze el juego!

197 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page