Activitats amb bombolles de sabó. Actividades con pompas de jabón.


Una setmana més, ja estem aquí!

Aquesta vegada volem compartir amb tots vosaltres idees d'activitats que ajuden a millorar aspectes com l’atenció, l’expressió, la memòria, la identificació de colors, treball en equip, coordinació, l’autocontrol i la motricitat (entre altres).

Es tracta de fer un joc amb bombolles de sabó. A continuació us proposem algunes idees i activitats per fer.

CÈRCOLS: Formant equips un participant ha d’aguantar el cèrcol mentre l’altre fa punteria per fer passar la bombolla per dins el cèrcol i arribar fins on estigui el gos.

Col·locar tres cèrcols al terra de diferents colors i assignar una habilitat o activitat a cada color, els participant hauran de fer punteria i segons on caiguin les bombolles fer aquell exercici que els hagi tocat.

Col·locar tres cèrcols en fila i si aconseguim que passi pel primer: 1 premi, pel primer i el segon: 2 premis i si passa per tots tres: 3 premis.

MOTRICITAT: Petar el màxim número de bombolles amb les mans (per cada bombolla explotada 1 premi, si en toca alguna al terra -1 premi). Intentar movent les mans i fent “vent” fer passar la bombolla per un lloc concret o aguantar 15 segons sense que caigui la bombolla al terra.

En contes de crear les bombolles bufant les crearem movent suaument les mans.

REPTES: També podem demanar als participants que facin un nombre concret de bombolles per aconseguir un premi realitzant una espècie de "gimcana". Una altra variant és ficar les bombolles com a repte dins d'una seqüència com pot ser; fer SEU amb el gos de teràpia, a continuació fer TERRA i que es desplacin a un indret de l'aula i el cridin.

Recomanem utilitzar diversos pots i provar-los abans per a veure la dificultat de cadascun i comprovar el tipus de bombolla. També remarcar que nosaltres no utilitzem mai els gossos de teràpia per petar les bombolles, ja que creiem que no és bo pel gos, per poc que sigui, el contacte amb el sabó en petar-les.

Animar-vos fer aquest divertits jocs!

¡GRACIES PER COMPARTIR!

************************************************************************************************

Una semana más, ya estamos aquí! Esta vez queremos compartir con todos vosotros varias ideas de actividades que ayudan a mejorar aspectos como la atención, la expresión, la memoria, la identificación de colores, trabajo en equipo, coordinación, el autocontrol y la motricidad (entre otras). Se trata de hacer un juego con pompas de jabón. A continuación os proponemos algunas ideas y actividades para hacer. AROS:

Formando equipos un participante tiene que aguantar el aro mientras el otro hace puntería para hacer pasar la burbuja por dentro del aro y llegar hasta donde esté el perro. Colocar tres aros en el tierra de diferentes colores y asignar una habilidad o actividad a cada color, los participantes tendrán que hacer puntería y según donde caigan las burbujas hacer aquel ejercicio que los haya tocado. Colocar tres aros en fila y si conseguimos que pase por el primero: 1 premio, por el primero y el segundo: 2 premios y si pasa por los tres: 3 premios de recompensa para el perro. MOTRICIDAD:

Estallar el máximo número de burbujas con las manos (por cada burbuja explotada 1 premio, si toca alguna al tierra -1 premio).

Intentar moviendo las manos y haciendo “viento” hacer pasar la burbuja por un lugar concreto o aguantar 15 segundos sin que caiga la burbuja en el tierra. En cuentos de crear las burbujas soplando las crearemos moviendo suavemente las manos. RETOS:

También podemos pedir a los participantes que hagan un número concreto de burbujas para conseguir un premio realizando una especie de "gincana".

Otra variante es meter las burbujas como reto dentro de una secuencia como puede ser; pedir SIENTA al perro de terapia, a continuación ir a buscar las burbujas para hacer almenos cinco de ellas ( el perro tiene que seguir en SENTADO, si se levanta mientras sopla, volver a empezar), seguir piediendo TUMBA y que se desplacen a un lugar del aula y lo llamen. Recomendamos utilizar varios botes y probarlos antes para ver la dificultad de cada uno y comprobar el tipo de burbuja. También remarcar que nosotros no utilizamos nunca los perros de terapia para estallar las burbujas con la boca, puesto que creemos que no es bueno por el perro, por poco que sea, el contacto con el jabón a el estallarlas. Animaros hacer estos divertidos juegos!

GRACIAS POR LEERNOS Y COMPARTIR!

*Aquí algunos ejemplos de material.

¡GRACIES PARA COMPARTIR!

#burbujas #pompas #actividadasistidaconperrobarcelona #activitatassistidaambgos #terapiaenhospital #intervencionassistidaconperroenhospital #educaciónperrodeterapia #educaciónperrodeterapiabarcelona #itcanterapiaconperro #itcanbarcelona #formaciónprofesional

0 vistas

© 2023 by Little Tots Preschool.

Proudly created with Wix.com

ItCan Intervencions Assistides amb Gos

610806388   info@itcan.cat 

Barcelona, Maresme

  • Facebook Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Instagram Social Icon